Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
S
Uw phpBB versie: 3.2.1

Op mijn forum wil iemand stoppen met veel berichten. Nu wil hij zijn account verwijderd hebben. Is dat mogelijk maar dat wel zijn berichten behouden worden? Komt er dan gast of iets dergelijks bij zijn naam staan?
D
satshow schreef:
15 jan 2018 20:34

Op mijn forum wil iemand stoppen met veel berichten. Nu wil hij zijn account verwijderd hebben. Is dat mogelijk maar dat wel zijn berichten behouden worden? Komt er dan gast of iets dergelijks bij zijn naam staan?
Dat is mogelijk

https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... istration/

Daarbij kun je kiezen of de gebruiker zijn of haar berichten mee mag verwijderen of niet.
volgens mij wordt de naam dan anonymous
S
Ja maar ik wil het zelf doen als beheerder, niet de gebruikers zelf. Volgens moet het lukken bij het verwijderen van een gebruik met behoud van berichten. Denk ik zo goed?
D
satshow schreef:
16 jan 2018 19:53
Ja maar ik wil het zelf doen als beheerder, niet de gebruikers zelf. Volgens moet het lukken bij het verwijderen van een gebruik met behoud van berichten. Denk ik zo goed?
Ow zo, ja in het acp bij gebruikers, type de naam van de gebruiker in

en onderaan zie je het volgende:

Verwijder gebruiker:
Let op dat het verwijderen van een gebruiker definitief is, dit kan niet meer ongedaan gemaakt worden. Ongelezen privéberichten verstuurd door deze gebruiker zullen worden verwijderd en zullen niet beschikbaar zijn voor hun ontvangers.

Daar kies je "Behoud berichten"
B
Theriddler schreef:
16 jan 2018 19:15
satshow schreef:

Is niet meer het geval sinds 3.1 Als je vroeger koos voor behoud berichten kreeg het desbetreffende lid als naam "gast" maar nu blijft de gebruikersnaam behouden (als je kiest voor berichten bewaren).
D
bennybernaer schreef:
16 jan 2018 21:56
Theriddler schreef:
16 jan 2018 19:15
satshow schreef:

Is niet meer het geval sinds 3.1 Als je vroeger koos voor behoud berichten kreeg het desbetreffende lid als naam "gast" maar nu blijft de gebruikersnaam behouden (als je kiest voor berichten bewaren).
Thnx Benny ik wist het niet meer 👍