Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
P
Als ik bij mijn site www.datingdoctors.nl intyp komt daar ook vrouwen versieren, verleiden en ontmoeten achter. (dat zie je alleen niet in het adres.

Voor obvious SEO reasons wil ik zoiets ook bij het PHpbbforum www.Dutchattraction.nl regelen. Bijv, het grootste Nederlandstalige vrouwenversierenforum voor ontmoeten, pick up (pua) versieren, verleiden en gamen van vrouwen ?

En zo ja, hoe doe je zoiets?

Ik ben nogal een digibeet, niet dom. Dus met een beetje aanwijzing priegel ik wel wat meestal.

Groet,

Pim
D
Wat je kan doen is het volgende

Open styles/milky_way_red/template/overall_header.html

Zoek:

Code: Selecteer alles

<title>{SITENAME} &bull; <!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} &bull; <!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} &bull; <!-- ENDIF -->{PAGE_TITLE}</title>
Vervang met:

<title><!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} &bull; {PAGE_TITLE}<!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} &bull; {PAGE_TITLE}<!-- ELSEIF SCRIPT_NAME == "viewtopic" -->{PAGE_TITLE} - {FORUM_NAME}<!-- ELSEIF SCRIPT_NAME == "viewforum" -->{FORUM_NAME}<!-- ELSE --> www.Dutchattraction.nl het grootste Nederlandstalige vrouwenversierenforum voor ontmoeten, pick up (pua) versieren, verleiden en gamen van vrouwen<!-- ENDIF --></title>
Eventueel kun je deze ook nog aanpassen:

<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />
wat uitleg daarover vindt je hier
B
gewoon in acp gaan

dan naar foruminstellingen onder de tab algemeen

verander de titel van je forum bij 'sitenaam'.
B
Dat werkt inderdaad Theriddler!