Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

eenmalig een verklaring laten ondertekenen vooraleer in te kunnen loggen

De ondersteuning voor de phpBB 3.1.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten

Auteur
Abeloos
Berichten in topic: 1
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 okt 2008 19:01
Ontvangen bedankjes: 1 keer

eenmalig een verklaring laten ondertekenen vooraleer in te kunnen loggen

Bericht door Abeloos » 22 mei 2018 23:17

In het kader van de nieuwe privacy wetgeving GDPR/VAR zou ik graag verwezenlijken dat elke geregistreerde gebruiker eerst naar een pagina wordt afgeleid waarbij hij de Privacyverklaring dient te accepteren vooraleer hij opnieuw kan inloggen.
Die pagina stuurt mij dan achter de schermen een Email waarin de gebruiker a.d.h.v. zijn mailadres en nickname verklaart in te stemmen met de nieuwe verklaring.
Daarna zou alles terug als van te voren moeten werken voor de gebruiker in kwestie.
Ik weet dat er fora zijn die dit zo technisch hebben gerealiseerd maar hoe begin je hier aan?

alle technische info is welkom

Gesloten