Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

corsa d+e forum

De ondersteuning voor de phpBB 3.1.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten

Auteur
driesdep
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2015 15:34

corsa d+e forum

Bericht door driesdep » 13 apr 2015 15:41

Hallo,

ik heb 3 dagen geleden geregistreerd op http://www.corsa-d-drivers.nl.
Daar stond dat de site is gesupport door jullie, (phpBBservice.nl).

Dus kom ik hier eens langs om te vragen waarom ik niet na mijn registratie,
niet in het forum kan.

Ik heb nml een corsa D, en ik heb een probleem.
Ik heb TIS van opel gekocht, om de electrische schema's van mijn auto te verkrijgen,
maar daar staat eigelijk bitter weinig in.

Daarom wil ik graag een vraagje op jullie forum plaatsen.
Maar jammergenoeg, kan , of willen jullie mij dit niet toelaten ?

Ik hoop toch wat meer uitleg langs deze weg te verkrijgen ...
Waarvoor dank
dries

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 1
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: corsa d+e forum

Bericht door Denise » 13 apr 2015 23:40

Hallo dries en welkom op het forum.

Het forum aldaar maakt gebruik van onze vertaling en is vertaald naar het Nederlands door ons (phpBBservice.nl).
Wij supporten elk phpBB forum maar bij problemen met inloggen of registratie op een forum kunnen wij helaas vrij weinig mee en dien je eerst contact op te nemen met de forum beheerder zelf van dat forum.

Mocht het forum zelf problemen hebben met het registratie of inlog systeem cq verzenden van activatie emails voor alle gebruikers (bijv niemand kan zich registeren of er zijn foutmeldingen en of andere problemen met de phpBB forum software) dan kan de beheerder van dat forum hier support vragen.

wellicht dat het forum een admin activatie hanteert ,dit houd in dat de beheerder elk nieuw lid zelf moet activeren (dit krijg je ook te zien na registratie). Of het forum hanteert een email activatie, dit houd in dat je dan een email ontvangt met daarin een activatie link. Vaak komen deze emails jammer genoeg in de spam folder terecht van een email programma waarin je email kan bekijken waardoor je deze gemakkelijk over het hoofd kunt zien.

Vooralsnog kunnen wij vrij weinig doen en dien je contact op te nemen met het forum zelf.

Hopende je van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Liz
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 1
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 feb 2015 21:48
Verstuurde bedankjes: 1 keer
Ontvangen bedankjes: 3 keren

Re: corsa d+e forum

Bericht door Liz » 22 jun 2017 11:04

Op de registratie pagina van het forum staat bovenaan, in vette tekst het volgende vermeld:
U moet een werkend e-mailadres invoeren voor uw account wordt geactiveerd. De beheerder zal uw account beoordelen en bij goedkeuring zult u een e-mailbericht ontvangen op het door uw opgegeven e-mailadres.
Na registratie krijg je de volgende melding:
Uw account is aangemaakt. Dit forum vereist activatie van een account door de beheerders. Een e-mail is verzonden naar hun, en u zult worden geïnformeerd wanneer uw account is geheractiveerd.
Dergelijke emails worden verzonden vanaf info[AT]corsa-d-drivers.nl, controleer dus ook even of deze niet in de spambox komt.

Gesloten