Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Sticky's apart van normale berichten.

Plaats reactie

Auteur
Black Tiger
Berichten in topic: 3
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 mar 2007 19:00
Ontvangen bedankjes: 2 keren

Sticky's apart van normale berichten.

Bericht door Black Tiger » 04 mar 2016 19:09

Ik heb er in de 3.0 sectie al eens een onderwerp aan gewaagd en dat hielp.
https://www.phpbbservice.nl/forum/viewt ... =42&t=2714

Paar regetjes wijzigen in de viewforum.php en klaar waren we. Maar nu draaien we inmiddels 3.1.8 en er is nog geen oplossing.
Ik zag wel iets op het Engelstalige forum, maar het was me onduidelijk of je dan ook nog eens de mod wel of niet moest installeren. Verder is het veel meer edit werk dan alleen de viewforum.php wijziging.

Is dit nog relatief eenvoudig mogelijk om te doen? Er hoeft dus niet perse een scheidingslijn tussen, mag ook witruimte zijn, als de sticky postings maar wat afgescheiden staan van de normale berichten, net als de announcements dus.


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: Sticky's apart van normale berichten.

Bericht door bennybernaer » 21 mar 2016 22:15

To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer


Auteur
Black Tiger
Berichten in topic: 3
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 mar 2007 19:00
Ontvangen bedankjes: 2 keren

Re: Sticky's apart van normale berichten.

Bericht door Black Tiger » 21 mar 2016 22:46

Nee, die moest wat aangepast worden, maar toch bedankt voor je reactie.

Inmiddels hebben we op het Engelstalige forum een oplossing gevonden die werkt.
Weliswaar betekent dit dat je wat bestanden moet aanpassen maar dat maakt ons in principe niet zoveel uit.
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... #p14287986
en dat werkt prima.


Auteur
Black Tiger
Berichten in topic: 3
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 mar 2007 19:00
Ontvangen bedankjes: 2 keren

Re: Sticky's apart van normale berichten.

Bericht door Black Tiger » 21 mar 2016 23:55

Oeps. Sorry, je verwees naar een nieuwe Beta, ik dacht eerst dat je naar de oude verwees, ik heb verkeerd gekeken zo blijkt. :oops:
Die lijkt inderdaad precies wat we zoeken, we zullen nog even afwachten tot hij uit beta is.

Nogmaals dank!

Plaats reactie