Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Extensie gezocht

Plaats reactie

Auteur
Liz
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 feb 2015 21:48
Verstuurde bedankjes: 1 keer
Ontvangen bedankjes: 3 keren

Extensie gezocht

Bericht door Liz » 07 apr 2015 07:48

Hallo,

Ik ben opzoek naar een extensie welke automatisch een onderwerp opent in een speciaal subforum wanneer iemand een waarschuwing en/of verbanning ontvangt en wanneer dit weer gebeurd een reactie en eventueel een update van het eerste bericht.

Is er iemand die zo iets wilt en kan maken?

Verder zoek ik een 'welkoms privébericht bij eerste login' extensie. :)

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 1
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: Extensie gezocht

Bericht door Denise » 07 apr 2015 14:29

misschien staat hier iets tussen wat je zoekt: https://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=456
Onthoud extensies in dat forum zijn nog in ontwikkeling en worden niet aanbevolen gebruikt te worden op een live forum.

Staat het er niet tussen wat je zoekt dan kun je een zogenaamde request maken en kijken of er genoeg animo is om deze evt te ontwikkelen:
https://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=496
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Auteur
Liz
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 feb 2015 21:48
Verstuurde bedankjes: 1 keer
Ontvangen bedankjes: 3 keren

Re: Extensie gezocht

Bericht door Liz » 07 apr 2015 15:21

Dit weet ik, echter mag je daar slechts 2x bumpen.

Plaats reactie