Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Topic tracker viewing

Plaats reactie

Auteur
witvisser
Berichten in topic: 2
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2008 14:17
Contacteer:

Topic tracker viewing

Bericht door witvisser » 10 jan 2015 17:59

Onderstaande mod werkte perfect voor 3.0.x.
https://www.phpbbservice.nl/forum/viewt ... =43&t=8389
Kan er iemand een extensie van maken voor 3.1.x.?

Gebruikersavatar

dmzx
Berichten in topic: 1
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 mei 2014 11:54
Locatie: zuid-holland
Ontvangen bedankjes: 2 keren
Contacteer:

Re: Topic tracker viewing

Bericht door dmzx » 24 jan 2015 10:33

je kan de edit zelf toevoegen maar let op de Queries rijzen de pan uit!


Auteur
witvisser
Berichten in topic: 2
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2008 14:17
Contacteer:

Re: Topic tracker viewing

Bericht door witvisser » 24 jan 2015 12:28

Ik dacht dat het de bedoeling was in 3.1.x. geen wijzigingen aan de core files te doen en met extensions te werken, vandaar mijn vraag.
Indien je de core files toch aanpast worden die wijzigingen dan meegenomen bij een volgende update, net zoals in 3.0.x.?


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: Topic tracker viewing

Bericht door bennybernaer » 21 jun 2017 08:36

witvisser schreef:Ik dacht dat het de bedoeling was in 3.1.x. geen wijzigingen aan de core files te doen en met extensions te werken, vandaar mijn vraag.
Indien je de core files toch aanpast worden die wijzigingen dan meegenomen bij een volgende update, net zoals in 3.0.x.?
Normaal gezien is het de bedoeling om met extensies te werken, maar ik denk dat dit eerder te maken heeft met de gebruiksvriendelijkheid voor de gebruiker.

Toch ik zelf heb ook enkele code wijzigingen van MOD's doorgevoerd in 3.1.x en deze werken en worden ook gewoon mee geüpdatet. Maar of het aan te raden is dat kan ik je helaas niet vertellen. Ik denk dat je zo lang je niet in de database gaat rommelen dit op zich geen kwaad kan. Bestanden kan je gewoon overschrijven, je database "herstellen" is al veel moeilijker...
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Plaats reactie