Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.
Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.
-------------------------------------
Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.
Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.
Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.
Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
- Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.
Met vriendelijke groet,
Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)
Abonneren
-
- Berichten in topic: 1
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 06 aug 2007 08:11
- Locatie: Heist-op-den-Berg
Abonneren
Wat het abonneren betreft is mijn redenering als volgt:
Iemand plaatst een bericht of een vraag. Dan lijkt het me logisch dat, indien er op gereageerd wordt, hij/zij hier een notificatie van krijgt.
Temeer omdat pcmonitor.nl in hogergenoemde topic terecht opmerkte: "......dat iemand zich dan zelf op het topic moet abonneren, maar ja, wordt vaak vergeten of niet gezien.
Ook voor forumleden die gereageerd hebben lijkt het me interessant om te weten hoe anderen reageren.
Bovendien houd dit het forum levendiger omdat leden regelmatig reacties krijgen op hun geplaatste berichten, zeker, zoals in mijn geval, het forum gaat over een eerder beperkt onderwerp.
@Raimon
viewtopic.php?f=43&t=7597&p=45068&hilit ... ren#p45127
Hier vermelde je een code. Geld deze ook voor nieuw geplaatste berichten, want je schreef
"Dan volgen ze standaard het onderwerp waarin ze reageren."
-
- Berichten in topic: 1
- Berichten: 1639
- Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
- Locatie: Breezand
- Ontvangen bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Re: Abonneren
Je redenering heeft in mijn ogen een aantal problemenjpk schreef:Ik las ergens anders op dit forum viewtopic.php?f=43&t=7597&hilit=abonneren iets over abonneren met de raad er een aparte discussie over te starten, wat ik bij deze dan maar doe.
Wat het abonneren betreft is mijn redenering als volgt:
Iemand plaatst een bericht of een vraag. Dan lijkt het me logisch dat, indien er op gereageerd wordt, hij/zij hier een notificatie van krijgt.
Temeer omdat pcmonitor.nl in hogergenoemde topic terecht opmerkte: "......dat iemand zich dan zelf op het topic moet abonneren, maar ja, wordt vaak vergeten of niet gezien.
Ook voor forumleden die gereageerd hebben lijkt het me interessant om te weten hoe anderen reageren.
Bovendien houd dit het forum levendiger omdat leden regelmatig reacties krijgen op hun geplaatste berichten, zeker, zoals in mijn geval, het forum gaat over een eerder beperkt onderwerp.
- Nou reageer ik veel op veel verschillende onderwerpen.;. mochten mensen daar massaal op gaan reageren ligt mijn inbox binnen no-time vol.. dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling
- mochten mensen vaak op je forum komen dan onthoud je wel waar je op gereageerd hebt.
- onderwerpen waarop je gereageerd hebt (mits je dit aan hebt laten staan) krijgen een rode stip rechts boven in het onderwerp tekentje en is dus snel en makkelijk terug te vinden
- en dan heb je nog boven in (naast gebruikerspaneel (x nieuwe berichten) )de link staan bekijk je eigen berichten. Mocht iemand dan gereageerd hebben op je bericht dan wordt deze gewoon weer rood aangegeven..
Want door te stellen dat iedereen een email moet krijgen wanneer er op je bericht is gereageerd zullen naar mijn inziens een hele boel gebruikers je forummail gaan beschouwen als spam, ze hebben er niet omgevraagd maar ze krijgen het wel idee is meestal behoorlijk irritant en zal tzt ook gebruikers afschrikken. als je bij een telefoongesprek elke keer krijgt te horen hoe duur het gesprek op dat moment is zal bij jou ook niet in de goede aarde vallen en je doen zoeken naar een andere telefoonmaatschappij.
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42