Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

ik kom er echt niet uit en heb jullie nodig.

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie

Auteur
Mazl
Berichten in topic: 2
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 aug 2008 14:55

ik kom er echt niet uit en heb jullie nodig.

Bericht door Mazl » 01 sep 2008 11:54

hallo, even ter verduidelijking....ik heb heel weinig know how op forumgebied, daarom wilde ik een aanvraag doen om mijn huidige forum dat nog draait op phpbb 2.0.22 om te laten zetten naar de laatste versie phpbb 3 zonder dat ik mijn gebruikerslijst, en de shoutbox kwijtraak, en eventueel een agenda erbij zou kunnen krijgen.

In het aanvraag formulier moet je dan al je gegevens plaatsen van je forum, ftp etc.....op zich lukt me dat wel....behalve de vragen over de mysql database, mysql gebruikersnaam en mijn mysql wachtwoord ...en zonder die gegevens weigert die het aanvraagformulier te versturen.
nou is mijn vraag: hoe kom ik aan die gegevens die ik daar moet invullen ?

Voor jullie waarschijnlijk een lachertje dat ik zoiets niet weet, maar zonder kom ik niet verder.
Wie wil me daarin ff verder helpen ? Alvast hartelijk dank.
Laatst gewijzigd door Raimon op 01 sep 2008 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar 3.0.x Discussie.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: ik kom er echt niet uit en heb jullie nodig.

Bericht door Rotsblok » 01 sep 2008 12:13

Nee dat is voor ons nooit een lachertje, We proberen iedereen hier zo goed mogelijk te helpen zonder hem of haar uit te lachen...

Als je niet weet wat je database gegevens zijn kan je het beste kijken in je config.php van je phpbb2.0.x versie (staat in de hoofdmap van je forum) als het goed is staan daar ook de database gegevens en kan je die geven. Mocht je er dan nog helemaal niet uitkomen dan kan je altijd aan je host vragen om de gegevens te sturen naar je.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Auteur
Mazl
Berichten in topic: 2
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 aug 2008 14:55

Re: ik kom er echt niet uit en heb jullie nodig.

Bericht door Mazl » 22 jun 2017 12:29

super bedankt voor je snelle antwoord....volgens mij heb ik het gevonden, en ga een aanvraag doen, mocht het niet lukken, dan kom ik wel even terug hier...nogmaals dank !!!

Plaats reactie