Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

dringend hulp aub

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie

Auteur
wimpie
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2008 09:37

dringend hulp aub

Bericht door wimpie » 29 jul 2008 09:44

beste mensen, graag had ik jullie hulp bij een zeer ernstig en dringend probleem.
Ik ben beheerder van vlaanderens grootse zeevisforum. Door ernstige problemen zijn er in samenspraak met de mods beslissingen genomen om bepaalde personen te bannen ( ruzies, bedreigingen)
Nu hebben we zonet vastgesteld dat ze zelf een forum hebben opgestart, maar dat de inhoud dus zeg maar de opbouw van het forum EXACT dezelfde is als het onze. NIet qua uiterlijk, wel qua inhoud.

Mag hij dit zomaar doen? Graag een duidelijk antwoord daaromtrent en de wetgeving aub. Dringend!

grtz

wim

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: dringend hulp aub

Bericht door Rotsblok » 29 jul 2008 10:34

aangezien we geen juridische forum zijn kunnen we slechts gissen naar wat mogelijk is. Echter je kan niet stellen dat er plagiaat is gepleegd.... naar mijn idee. Natuurlijk is alles helemaal vervelend, maar ik zou zeggen ga eens praten met elkaar misschien levert het wat op.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Thunder
Berichten in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mei 2006 12:44

Re: dringend hulp aub

Bericht door Thunder » 22 jun 2017 12:27

@ Wimpie : stuur mij maar wat extra gegevens op. Bijv. link naar jouw site en naar de "concurrent" .
Dan kan ik eea wat beter beoordelen. Ik ben hier weliswaar niet zo heel erg aktief, maar oprichter Raimon kan je wel vertellen wie ik ben ;) Discretie verzekerd !

vr.gr.

Plaats reactie