Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

AdSense-account significant risico

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 3
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

AdSense-account significant risico

Bericht door MPC » 09 mei 2014 11:24

We hebben onze gegevens gecontroleerd en geconstateerd dat uw
AdSense-account een significant risico vormt voor onze
AdWords-adverteerders. Omdat het handhaven van uw account in ons
netwerk van uitgevers in de toekomst kan leiden tot financiële schade
voor onze adverteerders, hebben we besloten uw account uit te schakelen.

We hopen dat u begrijpt dat wij dit als noodzakelijke stap beschouwen
om de belangen van zowel onze adverteerders als onze andere
AdSense-uitgevers te beschermen. We beseffen dat dit tot ongemak kan
leiden en willen u daarom alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Nou zie ik hier op het forum dat adsense wel werkt, bij heeft het een halve dag gewerkt maar is door google uitgeschakeld, wat is het probleem dat het bij niet werkt, men zegt dit > significant risico wat is er verkeerdop mijn forum..


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: AdSense-account significant risico

Bericht door bennybernaer » 09 mei 2014 12:25

Hoe denk je dat Google rijk wordt? Mijn AdSence account is een aantal jaren gelden ook uitgeschakeld. De echte reden weet ik niet, en die kom je eigenlijk ook nooit te weten. Eens je account is uitgeschakeld is dit definitief en kan je ook geen gebruik meer maken van AdSence. Meestal schakelen ze je account uit omdat je je niet aan hun Programmabeleid hebt gehouden. (bijvoorbeeld: adverteerders klikken op hun eigen advertenties) Je hoort wel vaker dat mensen hun account wordt geblokkeerd, omdat AdSense van mening is dat m'n zich niet aan het programmabeleid heeft gehouden. Bye Bye inkomsten en alles gaat mooi naar Google.

Je kan al beter zelf bedrijven aanschrijven en vragen of ze willen adverteren op je site. Dan gaan alle inkomsten naar jou, en hou je zelf alles mooi in de hand.
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 3
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: AdSense-account significant risico

Bericht door MPC » 09 mei 2014 13:30

Benny, tja dit account is maar een halve dag online geweest, dus aan het klikken kan het niet liggen, maar ik heb al eerder een account gehad, en die stond op bijna 74 euro, en wat denk je men blokkert het account en en betaalt niets uit de reden is voor mij duister..

Dus Google kan voor mij de pot op...


cubaplaza
Berichten in topic: 2

Re: AdSense-account significant risico

Bericht door cubaplaza » 10 mei 2014 13:48

Een paar jaar geleden is mijn Adsense account ook op slot gegooid. De reden mag je naar gissen, want Google voelt zich niet geroepen enige uitleg te geven.

Gelukkig zijn er meer mogelijkheden om met advertenties wat te (bij-)verdienen.
ik gebruik bijv. Tradetracker en Tradedoubler (http://www.tradedoubler.com)
Tradetracker betaalt uit zodra je 25 euro bij elkaar gesprokkeld hebt, en soms gaat dat snel, erg snel zelfs... :P

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 3
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: AdSense-account significant risico

Bericht door MPC » 10 mei 2014 14:30

@ Cuba bedankt zal hier een gaan kijken..


cubaplaza
Berichten in topic: 2

Re: AdSense-account significant risico

Bericht door cubaplaza » 15 jul 2014 21:12

Provisies op advertenties via Tradetracker leveren soms mooie resultaten op: In juni een score van 129 euro. En voor juli staat de teller halverwege de maand al op €96. 8-)
Tradedoubler blijft daar helaas mijlenver bij achter. (78 euro in 3 jaar...)
Ik moet wel bekennen dat ik er de eerste paar jaar nauwelijks iets aan overhield; zo'n 75-100 euro per jaar; net genoeg om de kosten van de website te betalen. (wat eigenlijk ook de insteek was bij het plaatsen van advertenties)

Plaats reactie