Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

gratis forum

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Auteur
Balkanboy
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 okt 2012 15:38

gratis forum

Bericht door Balkanboy » 26 apr 2013 19:51

hallo ik heb al een tijd terug eens een gratis forum gemaakt http://www.yourbb.nl/

maar wie werkt dat bij het is nog steeds een oudere versie ik heb hun ook al eens gemaild om het te verwijderen die forum maar hij blijft ermaar opstaan http://bulgaria.yourbb.nl/index.php?sid ... 06c5cb6081

wie weet dat hoe dat werkt om die forum weg te krijgen :?:


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: gratis forum

Bericht door bennybernaer » 26 apr 2013 20:26

Wij hebben geen enkele relatie met yourbb.nl je zal voor zo'n vragen bij hen moeten gaan aankloppen.
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Auteur
Balkanboy
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 okt 2012 15:38

Re: gratis forum

Bericht door Balkanboy » 26 apr 2013 20:31

bennybernaer schreef:Wij hebben geen enkele relatie met yourbb.nl je zal voor zo'n vragen bij hen moeten gaan aankloppen.
o oke ik dacht omdat het ook phpbb is maar oke geeft ook verder niks toch bedankt voor je antwoord benny


Joey9
Berichten in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2013 08:59
Locatie: Ridderkerk

Re: gratis forum

Bericht door Joey9 » 27 apr 2013 09:17

Het beste is om phpBB zelf te gaan hosten. Zo kun je alles zelf bijwerken en volledig aanpassen aan je wensen.
Helaas werken de gratis forumdiensten hun software (meestal) niet bij.


Aliraza2
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2014 08:50

Re: gratis forum

Bericht door Aliraza2 » 27 aug 2014 09:11

Om die vraag te kunnen beantwoorden moet je bijna wel jurist zijn, die materie is zo ingewikkeld.

volgens mij bestaat er geen wet die het mogelijk maakt mensen aan te pakken die de inhoud van prive berichten publiekelijk maakt.


mike10helson
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2017 11:02

Re: gratis forum

Bericht door mike10helson » 17 apr 2017 11:06

Ja, Het is het beste voor het hosten van phpBB zelf, zodat je alles zelf kunt bijwerken

Plaats reactie