Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Forum verwijderen

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie

Auteur
Anja
Berichten in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2013 22:41

Forum verwijderen

Bericht door Anja » 02 feb 2013 22:48

Goedenavond.

Geen idee of mijn vraag goed geplaatst is maar dit leek mij het beste.

Ik ben iets te enthousiast begonnen met het opzetten van een forum. Op internet stond dat het zo makkelijk was en dat iedereen het kon dus dacht ik: dan moet ik het ook vast kunnen. Nou dat is me vies tegengevallen. En heb nu ook besloten er niet mee door te gaan.
Maar hoe verwijder ik het forum nu? Ik kan daar helaas niet echt iets over vinden.

Alvast bedankt voor diegene die mij hier wat info over kan geven

Vriendelijke groeten
Anja
Laatst gewijzigd door Denise op 03 feb 2013 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp samengevoegd


Auteur
Anja
Berichten in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2013 22:41

Forum verwijderen

Bericht door Anja » 02 feb 2013 23:20

(Tweede poging, want mijn vorige bericht is volgens mij niet aangekomen......)

Goedenavond,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik wilde ook een forum openen, het leek allemaal zo makkelijk, zoals het op internet stond omschreven. Maar het viel behoorlijk tegen. En al snel bleek dat dit niet de juiste hobby is.
Maar nu vraag ik mij af..... hoe verwijder ik dit forum weer. Want dat kan ik nergens vinden.

Hopelijk kan iemand mij dat eventjes vertellen.

En misschien heb ik mijn vraag niet in de juiste topic geplaatst maar ik kon er niet de juiste voor vinden

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 2
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: Forum verwijderen

Bericht door Denise » 02 feb 2013 23:59

Goedenavond en welkom op het forum Anja.

Allereerst de vraag hoe en waar heb je het forum geplaatst
is dat op een gratis forum site, waar je dus gratis een forum kunt afnemen ?

Of is het een betaalde host waar je dus ook net via ftp bestanden hebt moeten uploaden en een installatie hebt moeten doorlopen.

Mocht het een betaalde of gratis host zijn dan en heb je toegang via ftp tot de server dan kun je heel eenvoudig alle bestanden wissen, daarna via phpmyadmin verwijder je de database.

Mocht het een forum zijn die al kant en klaar was en jij gratis kon afnemen dan zul je denk contact moeten opnemen met waar je je forum hebt staan.

Mocht het allemaal abracadabra zijn voor je kun je me een pm sturen met je gegevens van het forum.

Misschien heb je een linkje naar dat forum (mits voorhanden) ?
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Auteur
Anja
Berichten in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2013 22:41

Re: Forum verwijderen

Bericht door Anja » 03 feb 2013 00:08

Hallo,

Allereerst bedankt voor het samenvoegen van deze 2 berichten. Kwam er bij het versturen van het 2e bericht pas achter dat het bericht eerst goedgekeurd moest worden :oops:

Het is inderdaad flink abracadabra geworden maar volgens mij is het een kant en klaar forum.

Ik zal je het linkje even in een pb-tje toesturen

Hartelijk bedankt alvast voor de moeite

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 2
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: Forum verwijderen

Bericht door Denise » 03 feb 2013 00:18

Anja schreef:Hallo,

Allereerst bedankt voor het samenvoegen van deze 2 berichten. Kwam er bij het versturen van het 2e bericht pas achter dat het bericht eerst goedgekeurd moest worden :oops:
Graag gedaan hoor ik vergeet alleen dat neer te zetten dat ik ze toegevoegd heb ;)
Anja schreef:Het is inderdaad flink abracadabra geworden maar volgens mij is het een kant en klaar forum.

Ik zal je het linkje even in een pb-tje toesturen
Bedankt voor het linkje

Zo te zien is het een gratis forum van forum2go.nl

Hier staat hoe je je forum kunt laten verwijderen:
http://helpdesk.forum2go.nl/kan-je-jou- ... t3143.html

Zoals je daar beschreven ziet staan dien je wat gegevens door te geven en een reden waarom en dan zou het moeten lukken.

Bij deze heel veel success en mochten we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen schroom niet en kom gerust langs. Bijvoorbeeld mocht je je ooit nog bedenken om zelf een forum op te zetten op betaalde hosting, dan helpen we je graag.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Auteur
Anja
Berichten in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2013 22:41

Re: Forum verwijderen

Bericht door Anja » 03 feb 2013 10:26

Het is gelukt.

Heb een berichtje gestuurd met mijn gegevens die werden gevraagd en de reden.

Bedankt voor de hulp en info.
En een fijne dag nog

Plaats reactie