Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

OneStat.com

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

OneStat.com

Bericht door MPC » 19 jan 2013 23:44

Afbeelding

Ik werk met deze counter, onestat.com is het mogelijk dat deze geheel onder aan het forum komt te staan, zodat het op elke pagina komt, en de pagina mee telt.

Is daar een modificatie voor ???

Zoals het nu is moet ik het op elke pagina plaatsen om de pagina mee te laten tellen, het voorbeeld is te zien op http//www.korpsmariniersforum.nl


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door bennybernaer » 20 jan 2013 00:02

Vind je die code niet terug op OneStat.com? Je kan die code dan in je overall_footer.html plaatsen(bijvoorbeeld onder of boven de phpbb copyright) dan word hij op elke pagina weergegeven.
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door MPC » 20 jan 2013 00:22

Zelf durf ik dit niet aan, is het mogelijk dat iemand mij hier bij kan helpen.

Gebruikersavatar

Bonna Vitalis
Berichten in topic: 1
Berichten: 339
Lid geworden op: 01 okt 2006 00:33
Locatie: Veurne
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door Bonna Vitalis » 20 jan 2013 00:25

de code die je krijgt van onestat moet je inbouwen in je overal_footer.html van je thema. Op die manier komt hij overal op het forum te staan ;)

je past je overal-footer.html aan met Notepad++, sla dit op, uploaden via ftp en klaar!

vervolgens nog even je templatebestanden vernieuwen in je acp en je cache legen ;)

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door MPC » 20 jan 2013 00:34

Zelf durf ik dit niet aan, is het mogelijk dat iemand mij hier bij kan helpen.
Bedankt voor de informatie, maar ik vraag hulp bij het installatie team, nou weet ik niet of ik met dit probleem ook een mod aanvraag moet doen, ik hoor het wel.

Groet MPC


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door bennybernaer » 20 jan 2013 00:55

MPC schreef:
Zelf durf ik dit niet aan, is het mogelijk dat iemand mij hier bij kan helpen.
Bedankt voor de informatie, maar ik vraag hulp bij het installatie team, nou weet ik niet of ik met dit probleem ook een mod aanvraag moet doen, ik hoor het wel.

Groet MPC
Het is niet dat we het niet willen doen, maar ik denk dat er hier helemaal niets moeilijk aan is hoor. Het enige wat je moet doen is even een backup nemen van je overall_footer (voor het geval dat je toch een klein foutje zou maken) En nadien open je je overall_footer.html (met notepad++) en plaatst je daar de code in die je hebt gekregen van OneStat.com. Je upload dat bestand opnieuw en je bent klaar.

Als je het echt niet zou aandurven, dan mag je hier wel een installatie aanvraag voor doen. Vergeet dan wel niet de code die je hebt gekregen tussen de code tags te plaatsen.
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door MPC » 20 jan 2013 01:20

Nee ik durf het niet aan, heb net al gekeken maar is voor mij toch te moeilijk, moet ik dit via een mod installatie aanvragen..


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door bennybernaer » 20 jan 2013 11:26

En hij staat er :)
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: OneStat.com

Bericht door MPC » 23 jan 2013 00:36

Heel erg bedankt..

Plaats reactie