Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

blackpearl

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Auteur
Maclobster
Berichten in topic: 3
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 jul 2011 20:56
Contacteer:

blackpearl

Bericht door Maclobster » 19 jan 2013 01:18

so hier en daar hoor ik subsilver2 verouderd ect ect

kwam ik dit ff tegen blackpearl style volgens mij

hoe mooi?
heb eerlijk gezegt nog geen enkele phpbb3 style op deze manier gezien,
als je de stylen data bekijkt is het voor 75/80 % eigenlijks allemaal zelfde alleen beetje andere kleur en icons

Vind dit best leuk bewerkt deze style
http://winmx.exofire.net/NLF/portal.php
"Actually I don't remember being born, it must have happened during one of my black outs."

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 2
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: blackpearl

Bericht door Denise » 19 jan 2013 12:02

Als je het mij vraagt vindt ik die stijl erg druk, alles beweegt lijkt wel kermis maar dat is mijn mening
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Andre
Berichten in topic: 1
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 jun 2007 16:17
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Andre » 19 jan 2013 12:32

Wat een kermis inderdaad je wordt er dol van.
Is het orgineel toch veel mooier

http://demo.phpbb3styles.net/Black+Pearl

Gebruikersavatar

Auteur
Maclobster
Berichten in topic: 3
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 jul 2011 20:56
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Maclobster » 19 jan 2013 13:57

Theriddler schreef:Als je het mij vraagt vindt ik die stijl erg druk, alles beweegt lijkt wel kermis maar dat is mijn mening
klopt mee eens maar bedoelde meer de menuutjes en uitwerkingen van dingen
"Actually I don't remember being born, it must have happened during one of my black outs."

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Rotsblok » 20 jan 2013 13:51

nog al standaard icoontjes van de menu's etc. jammer dat het geluid maakt bij mouse over (hou niet van sites die geluid maken zonder dat ik dat wil)
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Joshua203
Berichten in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2009 13:00
Locatie: Rotterdam, Nederland, Europa, Aarde.
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Joshua203 » 22 jan 2013 16:45

Ik vind die stijl errug mooi, maarjah misschien ben ik een beetje bevooroordeeld :lol:
Overigens is deze stijl nooit gereleased en dit zal vermoedelijk ook nooit gebeuren... voornamelijk omdat phpbb hem nooit zal valideren zoals ie nu is (enkele wijzigingen zijn namelijk buiten de stijlmap mogelijk gemaakt).

en jah ..de basis is black pearl zoals de style credits netjes vermelden:
Rédesign by Joshua203@Dutch *aGoGo!
Based on Mighty Gorgon's Pearl designs
Overigens vind ik wel dat als je een stijl beoordeeld, je niet alleen naar het portaal dient te kijken, het portaal is immers ook gewoon niets meer dan een grote MOD ;)
Afbeelding
http://WinMX.ExoFire.net (development/under construction ..forever?¿?) ;)

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 2
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: blackpearl

Bericht door Denise » 22 jan 2013 17:51

Joshua203 schreef:Overigens vind ik wel dat als je een stijl beoordeeld, je niet alleen naar het portaal dient te kijken, het portaal is immers ook gewoon niets meer dan een grote MOD ;)
Klopt maar als je naar die site gaat die in beginpost is genoemd dan maakt het niet uit waar je gaat overal vindt je bewegende gifjes terug (kermis)

Afbeelding
en zoals rotsblok ook al melde, dat geluid bij die knoppen is hoogst irritant te noemen.

Geluiden zoals sommige site's achtergrond muziek hebben bijvoorbeeld zal voor de 1 nog net kunnen maar voor de meeste bezoekers is ongewenst geluid in wat voor vorm ook een dikke "no" "no" en je zult daar zeker geen groot publiek mee aantrekken.

Anyway de kale stijl zoals hij dan aangeboden wordt is naar mijn mening niets mis mee en zal voor de 1 in de smaak vallen en voor de ander weer niet (smaken verschillen) maar die site is gewoon tever doorgeschoten veel te druk en ik zelf zou dan ook snel doorklikken als ik op zoiets zou belanden.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding

Gebruikersavatar

Auteur
Maclobster
Berichten in topic: 3
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 jul 2011 20:56
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Maclobster » 23 jan 2013 10:10

Theriddler schreef:
Joshua203 schreef:Overigens vind ik wel dat als je een stijl beoordeeld, je niet alleen naar het portaal dient te kijken, het portaal is immers ook gewoon niets meer dan een grote MOD ;)
Klopt maar als je naar die site gaat die in beginpost is genoemd dan maakt het niet uit waar je gaat overal vindt je bewegende gifjes terug (kermis)

Afbeelding
en zoals rotsblok ook al melde, dat geluid bij die knoppen is hoogst irritant te noemen.

Geluiden zoals sommige site's achtergrond muziek hebben bijvoorbeeld zal voor de 1 nog net kunnen maar voor de meeste bezoekers is ongewenst geluid in wat voor vorm ook een dikke "no" "no" en je zult daar zeker geen groot publiek mee aantrekken.

Anyway de kale stijl zoals hij dan aangeboden wordt is naar mijn mening niets mis mee en zal voor de 1 in de smaak vallen en voor de ander weer niet (smaken verschillen) maar die site is gewoon tever doorgeschoten veel te druk en ik zelf zou dan ook snel doorklikken als ik op zoiets zou belanden.
veel punten mee eens en bedankt voor mening
tis gewoon een gave style blackpearl, en flips em ook zoeits niet op prosilver is gemaakt :evil:
"Actually I don't remember being born, it must have happened during one of my black outs."

Gebruikersavatar

Joshua203
Berichten in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2009 13:00
Locatie: Rotterdam, Nederland, Europa, Aarde.
Contacteer:

Re: blackpearl

Bericht door Joshua203 » 24 jan 2013 15:12

MG is ooit begonnen aan een blackpearl in prosilver project maar tijdgebrek stond in de weg, zover ik me kan herinneren ;) .
Ik zie eerlijk gezegd de noodzaak ook niet, mensen die het mooi vinden gebruiken gewoon blackpearl.

Flips em??????? :lol:
Afbeelding
http://WinMX.ExoFire.net (development/under construction ..forever?¿?) ;)

Plaats reactie