Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

downloads

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Plaats reactie

Auteur
Simon_
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:32

downloads

Bericht door Simon_ » 31 jul 2012 02:36

Hallo daar,

Als ik naar dit forum kijk dan zie ik bovenaan 'Downloads' staan.
Als ik daarop druk,dan doet ie dat open in ene mapje op mijn computer.
Er staat dat het gratis is,is dat dan ook zo?
En hoe ga je precies tewerk?
Ik bedoel,je download het en hoe krijg je het dan online...
Avast bedankt!

Simon

Gebruikersavatar

David1987
Berichten in topic: 1
Berichten: 279
Lid geworden op: 22 nov 2009 13:45

Re: downloads

Bericht door David1987 » 31 jul 2012 11:54

De forumsoftware phpBB is helemaal gratis, je kunt het gratis downloaden. Als je phpBB online wilt gebruiken heb je wel webruimte nodig, op je webruimte kun je phpBB3 uploaden en installeren. Dus als je nog geen webruimte heb moet je daar eerst naar opzoek gaan er zijn genoeg hostingproviders die niet super duur zijn maar toch goede kwaliteit geven.

Als je al webruimte hebt zou je dit artikel kunnen gebruiken als handleiding: https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic.php?t=1125

Plaats reactie