Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Pb's lezen

Algemene vraag over phpBB, die nergens anders kan, of gewoon ergens over discussiëren m.b.t. phpBB? Dan zit je hier goed!
Gebruikersavatar

Bonna Vitalis
Berichten in topic: 1
Berichten: 339
Lid geworden op: 01 okt 2006 00:33
Locatie: Veurne
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Bonna Vitalis » 18 feb 2012 02:18

en als je dan toch twijfelt of zich niet veilig voelt, kun je ook de mogelijkheid tot het sturen van privéberichten, gewoon uitschakelen. ga daarvoor naar de tab 'algemeen' en rubriek 'privéberichteninstellingen' waar je het kan uitschakelen. Geen problemen of onduidelijkheden meer. Maar dan zou ik het wel goed communiceren tegenover uw gebruikers...


Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Kevin » 18 feb 2012 11:50

Daar ben ik inderdaad ter info gegaan en zie hier het resultaat.
http://blog.iusmentis.com/2009/02/24/wa ... ums-lezen/

Kortom je bent strafbaar bezig als je zonder medeweten en uitdrukkelijk instemming priveberichten leest.
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA


Auteur
Blanky
Berichten in topic: 5
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 nov 2011 01:42

Re: Pb's lezen

Bericht door Blanky » 19 feb 2012 14:37

Bonna Vitalis schreef:en als je dan toch twijfelt of zich niet veilig voelt, kun je ook de mogelijkheid tot het sturen van privéberichten, gewoon uitschakelen. ga daarvoor naar de tab 'algemeen' en rubriek 'privéberichteninstellingen' waar je het kan uitschakelen. Geen problemen of onduidelijkheden meer. Maar dan zou ik het wel goed communiceren tegenover uw gebruikers...
Hier heb ik gisteren samen met mijn moderators over gesproken en waarschijnlijk gaat dit ook gebeuren. Bedankt voor de tip!

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Munthunter » 04 sep 2012 11:25

Het lijkt mij raadzaam dat deze mod gewoon niet beschikbaar meer is, hij druist compleet in tegen de gedragsnormen en het wettelijke toegestane en dat is onacceptabel vind ik.

Nu wordt er op mijn forum een discussie gevoerd of wij als beheerder en moderatoren ook niet de PB's van de leden kunnen lezen. Ik doe dat niet en de moderatoren ook niet, ik wil dat niet en zal dat ook nooit niet willen, ik zie het nut er niet van in en wil de forumleden met respect behandelen. Toch komt nu dus een forumlid met de volgende link naar hier op de proppen:

https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic.php?f=63&t=4142

Juist het forum (phpbbservice.nl) waar ik veel aanwezig ben en inmiddels al een flink aantal berichten heb geplaatst.

In de reacties hierboven in dit topic kan ik niet één reactie vinden waarin ik het lezen van PB's goed zou kunnen keuren en dus het installeren van deze mod.

Vandaar ook mijn vraag of het vanuit phpbbservice.nl niet heel erg slim is om deze 'modificatie' te wissen en niet mee te werken, dan wel aanstoot te geven! tot illegale en asociale handelingen. Ik denk als je dergelijke modificatie op je forum wilt installeren dat je, je leden niet vertrouwt en als ze hier achter komen, dan zie ik het nog wel gebeuren dat zelfs grotere forums wel eens behoorlijk kunnen instorten.

In ieder geval kan ik dankzij deze modificatie, mezelf recht lullen voor iets wat dus totaal niet aan de orde is.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.


Neo
Berichten in topic: 1
Berichten: 1178
Lid geworden op: 25 dec 2006 01:16
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Neo » 04 sep 2012 17:35

Persoonlijk denk ik dat je een goed argument hebt Jeroen.


Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Kevin » 04 sep 2012 21:21

Na alle argumenten even doorgesproken te hebben intern is het topic verwijdert van phpBBservice.nl.
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Pb's lezen

Bericht door Munthunter » 05 sep 2012 10:07

Hartelijk dank daarvoor en ik weet zeker dat het een hele goede keuze is.

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.

Plaats reactie