Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Balk dikker in firefox

Archief
Gesloten

Auteur
maesk
Berichten in topic: 3
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2009 13:33

Balk dikker in firefox

Bericht door maesk » 02 aug 2009 13:49

Hallo

Ik probeer phpbb te integreren in mijn site en dit is goed gelukt op nog een klein dingetje na.
In Firefox word de eerste balk namelijk erg dik en kom er niet uit hoe ik dit terug kan reduceren.
In IE is dit dan weer niet maar daar zijn alle letters wel wat groter. Kan iemand mij helpen om die balk kleiner te maken in firefox en om de letters in IE even groot te maken als in firefox.

BVD

P.S. als jullie er zelf eens naar willen kijken www.ksamaaseik.be/forum


Fluring Lifes
Berichten in topic: 1
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:39
Contacteer:

Re: Balk dikker in firefox

Bericht door Fluring Lifes » 06 aug 2009 13:35

Probeer aan de content div eens de volgende css te geven (bestaande overschrijven):

Code: Selecteer alles

display:block;
left:150px;
margin:30px;
position:absolute;
right:0;


Auteur
maesk
Berichten in topic: 3
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2009 13:33

Re: Balk dikker in firefox

Bericht door maesk » 15 aug 2009 14:50

Fluring Lifes schreef:Probeer aan de content div eens de volgende css te geven (bestaande overschrijven):

Code: Selecteer alles

display:block;
left:150px;
margin:30px;
position:absolute;
right:0;
heb het geprobeert en nog wat variaties maar ik kom er niet uit.
Als ik dit vervang is de balk goed maar zijn de verhoudingen in de rest van mijn site verkeerd.
Heb nu welontdekt dat de balk zo hoog is als mijn menu wat er net links van staat.
Iemand die mij nog verder kan helpen?


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 2
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: Balk dikker in firefox

Bericht door Raimon » 16 aug 2009 14:02

Even voor de duidelijkheid, over welke balk heb je het ( ik zie alleen dat de navbar te groote height heeft ), en welk lettertype, met IE8 en FF 3.5 zijn de lettertypes even groot?
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/


Auteur
maesk
Berichten in topic: 3
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2009 13:33

Re: Balk dikker in firefox

Bericht door maesk » 17 aug 2009 14:44

het gaat inderdaad om de navbar dat van de letterrtype en grote heb ik al in orde kunnen maken.


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 2
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: Balk dikker in firefox

Bericht door Raimon » 22 jun 2017 12:38

Ziet er nu toch al goed uit, blijkbaar al opgelost?, op het verkeerde background kleur van de html,body na wat je nu hebt voor verkorte pagina's.

Ook een tip, gebruik geen center codes voor xhtml stricte pagina's, inline style attribuut werkt daar beter voor.
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/

Gesloten