Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Re: Automatisch abonnement

Archief
Gesloten

Auteur
Jos van der Voort
Berichten in topic: 1
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 23:46
Locatie: Enschede
Contacteer:

Automatisch abonnement

Bericht door Jos van der Voort » 22 jun 2017 12:32

In de ideale wereld zou ik een mail willen sturen aan alle gebruikers (uit een groep) wanneer er in een bepaald forum een bericht geplaatst wordt.

Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld omdat ik het ook voor een ander forum nodig had. Is deze MOD al gemaakt of ontwikkeld?

Wie kan me daar wat meer over vertellen?

Jos van der Voort
Jos van der Voort


JhN
Berichten in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2008 01:26

Re: Automatisch abonnement

Bericht door JhN » 22 jun 2017 12:32

Bedoel je dit:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 4&t=543143

Standaard een abonnement bij topicstart of antwoord in topic

Small Mod for change of default for topic notifications.
by ChrisRLG on Sun May 20, 2007 9:09 pm
Small Mod for change of default for topic notifications.

To change the topic notifications from a default of OFF to a default of ON for new registrations.

open includes/function_user.php


Zoek

Code: Selecteer alles

              'user_notify'         => 0,
vervang met

Code: Selecteer alles

               'user_notify'         => 1,

Gesloten