Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Archief
Gesloten

Auteur
DeeJay
Berichten in topic: 3
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 dec 2011 01:55
Locatie: België
Contacteer:

Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Bericht door DeeJay » 31 dec 2011 00:03

Hoi,

Ik zou graag een wedstrijdje organiseren en een prijs wegschenken aan het lid die de meeste nieuwe leden naar het forum kan brengen, maar bestaat er een mod die onthoud wie een lid heeft aangebracht?
De prijs betreft een dj set van 1600 euro dus de mod moet perfect werken om achteraf geen discussie te krijgen.
Het is dus de bedoeling om veel nieuwe leden op het forum te krijgen.


Auteur
DeeJay
Berichten in topic: 3
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 dec 2011 01:55
Locatie: België
Contacteer:

Re: Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Bericht door DeeJay » 01 jan 2012 14:07

Ik hoop dat er zoiets bestaat, maar ik kan het niet vinden :(

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Bericht door Munthunter » 01 jan 2012 15:11

Beetje Googlen en dit gevonden:

[BETA] ACE verwijzing Mod 0.6.1 (BETA versie uit maart 2011)

[ABD] Referrals FX (laatste update eind 2010! en gemarkeerd als 'verlaten door auteur' [ABD])

Google zoekopdracht op PHPBB MOD referral Daar staan er nog wat (oudere)

Maar is dit wel slim? Wat denk je van leden die fake-accounts aan gaan maken om de prijs binnen te halen. En krijg je zo niet héél veel leden die naar het forum komen om deze reden en daarna niets meer van zich laten zien? Misschien is het wel leuker om leden die wat bijdragen te belonen dan mensen die hard aan de slag gaan om veel leden binnen te gaan halen om maar te winnen en verder geen drol bijdragen...

Voor je het weet wordt ook nog eens je URL gespamt op sociale media als Hyves, Facebook, Twitter, etc en dan heb je het niet meer in de hand. Dit is vragen om spamgedrag bij je leden.

Het is natuurlijk aan jou, maar ik zou er even heel goed over nadenken.

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.


Auteur
DeeJay
Berichten in topic: 3
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 dec 2011 01:55
Locatie: België
Contacteer:

Re: Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Bericht door DeeJay » 01 jan 2012 15:43

Het was de bedoeling om iets te organiseren om het forum een boost te geven, want leden naar een nieuw forum halen is niet gemakkelijk, maar je hebt wel een punt, het forum zal geen goede naam krijgen omdat er veel personen gaan spammen, ze zullen personen op het forum laten registreren die niets met onze hobby/beroep te maken hebben en de fake accounts zullen de pan uitswingen, slecht idee dus.

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Mod die onthoud hoeveel nieuwe leden een lid aanbrengt.

Bericht door Munthunter » 22 jun 2017 11:03

Een dergelijke mod is wel leuk/interessant, maar, in mijn ogen, niet in deze combinatie met een grote prijs.

Ik adverteer op Marktplaats en andere veilingsites, op websites van handelaren en dealers, andere (buitenlandse fora), ik sta op beurzen, veilingen, heb een promotieteam op het forum die er voor zorgen dat website-eigenaren een link naar het forum op hun site plaatsen, we flyeren op beurzen en hebben héél veel andere (on-opvallende) trucjes om reclame te maken. We zijn zelfs bezig om een forummunt/penning te maken, met daarop de URL. Geloof maar dat, dat beter werkt dan leden nieuwe leden binnen te laten schrapen.

Afbeelding

Mijn tip is dan ook om promotie voor je forum in eigen beheer/handen te houden.

Heeft verder niets met de modificatie te maken, dus off-topic. :)

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.

Gesloten