Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

subsliver2

Archief
Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 9
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

subsliver2

Bericht door MPC » 25 nov 2011 22:20

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar het portaal van subsilver2 , kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden,
of is er ook een software met forum en portaal van subsilver2

Groet MPC
Laatst gewijzigd door MPC op 26 nov 2011 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door Rotsblok » 26 nov 2011 01:52

Heb even je vraag verplaatst naar mod support, is meer in deze richting dan een café onderwerp :D
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 9
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door MPC » 26 nov 2011 16:14

Is goed, toch :D


Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 4
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door Kevin » 27 nov 2011 09:47

Board3 portal werkt toch op subsilver2 :roll:
www.board3.de
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 9
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door MPC » 27 nov 2011 12:27

Oke Kevin tot zover bedankt, alleen kan je mij vertellen wat de stap is om het via FTP er op te zetten, en waar ik de NL vertaling kan vinden , en waar ik de NL vertaling neer moet zetten.

Gebruikersavatar

David1987
Berichten in topic: 1
Berichten: 279
Lid geworden op: 22 nov 2009 13:45

Re: subsliver2

Bericht door David1987 » 27 nov 2011 14:35

MPC schreef:Oke Kevin tot zover bedankt, alleen kan je mij vertellen wat de stap is om het via FTP er op te zetten, en waar ik de NL vertaling kan vinden , en waar ik de NL vertaling neer moet zetten.
Heb je al eens in de vertalingsdatabase gekeken op dit forum? Daar kun je hem vinden.
https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic.php?f=63&t=3999

In dat topic vind je de uitleg in welke map je de vertaling moet uploaden. Een vertaling heeft de zelfde map inhoud als je forum dus je kunt als er geen uitleg is ook zelf achter halen waar de vertaling moet. Dit is altijd de language map.

Voor de uitleg voor Subsliver2 moet je in de constrib map zijn, in die map staat meestal de uitleg voor Subsilver2 de benodigde bestanden zitten als het goed is tussen de bestanden van de modificatie ;)

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 9
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door MPC » 28 nov 2011 23:43

Bedankt voor het beantwoorden, heb het forum online staan, heb ook het portaal via ftp geupload , in de zelfde map als waar het forum staat maar zie niets gebeuren ,zal wel een install moeten doen maar ik weet niet hoe, als ik op de install klik dan gebeurd er niets heb hem de install van het portaal ook hernoemd maar dan werkt het ook niet, dus ik doe iets fout.


Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 4
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door Kevin » 29 nov 2011 08:01

De installatie handleiding kun je vinden als je het bestand install.xml opent met internet explorer. Daar staat precies omschreven in welke volgorde je de install dient uit te voeren.
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar

Auteur
MPC
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 9
Berichten: 214
Lid geworden op: 07 apr 2010 18:37
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door MPC » 29 nov 2011 12:26

Kevin, tja ik zie alleen een hoop tekst, en dan in het duits daar kom ik niet uit.


Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 4
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Re: subsliver2

Bericht door Kevin » 29 nov 2011 14:24

Rechtsbovenaan kun je de taal wijzigen, het is niet meer als "zoek" "voeg erna toe" enz, dat zou zelfs in het engels toch wel duidelijk moeten zijn.
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten