Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Vraag over integreren

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten
Gebruikersavatar

Auteur
cooleavs
Berichten in topic: 4
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 11:31
Contacteer:

Vraag over integreren

Bericht door cooleavs » 23 aug 2009 16:52

Hallo,

Het forum is integreer. http://www.cooleavs.nl/krokodil/forum
Heb alleen vraagje, je ziet het blauwe balk, die niet goed aansluit, waar ligt het eraan van stylesheet.css?
Ik kwam het niet eruit, waar het aanligt.

Ik hoop voldoende vraag heb kunnen uitleggen.

Ik meld even bij dat ik taalproblemen heb, heb ik hier korte uitleg: http://www.avsdesign.nl/uitleg.php om elkaar wel kunnen goed begrijepen.

Ik hoor het wel, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Anja v. Steenbrugge

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door Rotsblok » 23 aug 2009 17:34

Hoi Anja,

Aller eerst welkom op de site.
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben voor je als ik het volgende beschrijf.

Je hebt het over de blauwe balk waar Forum, Onderwerpen enzovoorts in staan waarschijnlijk.
Het gaat om het volgende afbeelding: cellpic3.gif
Deze afbeelding zou je moeten kunnen vinden in: je stylen map (genaamd style) dan de map van je stijl, daarna gaan we naar de map theme en daarin staat de map images. In deze map zit het bestand cellpic3.gif, deze afbeelding zou je moeten kleuren in een fotobewerkingsprogramma zoals photoshop of om een heel simpel afbeelding te maken zelfs met paint.
Daarna deze weer uploaden naar je site (precies dezelfde mappen) en dan even je cache verschonen in het beheerderspaneel en als het goed is is de afbeelding van kleur veranderd.

Mocht dit niet duidelijk zijn of je mocht iets niet snappen, voel je vrij om gewoon je vraag te stellen. Daarvoor zijn wij immers hier.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Auteur
cooleavs
Berichten in topic: 4
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 11:31
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door cooleavs » 23 aug 2009 17:41

Hebben we wel over mijn eigen blauwe menu balk waar "Forum, Contact" en boven naast krokodil "Missie, Welkom" etc staan? Dat te maken heeft met "cellpic3.gif "?
Als je even hier kijkt: www.cooleavs.nl/krokodil zo hoort het ga je vervolgens naar forum dan steekt het uit.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door Rotsblok » 23 aug 2009 17:43

cooleavs schreef:Hebben we wel over mijn eigen blauwe menu balk waar "Forum, Contact" en boven naast krokodil "Missie, Welkom" etc staan? Dat te maken heeft met "cellpic3.gif "?
ah ja nu zie ik het.. (stonden ook meerdere blauwe balken op je forum.. Dus ik ging er van uit dat het degene was waar over ik sprak..

Ik zal nogmaals even kijken moment
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Auteur
cooleavs
Berichten in topic: 4
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 11:31
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door cooleavs » 23 aug 2009 17:48

Oke, was ik al beetje bang voor dat we even verkeerd zaten. ;)

Ik hoor het wel.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door Rotsblok » 23 aug 2009 17:48

oke.
zoek

Code: Selecteer alles

td {
in je stylesheet.css
plaats ervoor

Code: Selecteer alles

#table4 td {
padding: 0px;
}
opslaan en uploaden moet het gemaakt hebben
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Auteur
cooleavs
Berichten in topic: 4
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 11:31
Contacteer:

Re: Vraag over integreren

Bericht door cooleavs » 22 jun 2017 12:39

Is gelukt, dank je.

Gesloten