Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

citaat knop word misbruikt

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten

Auteur
create
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 4
Berichten: 146
Lid geworden op: 12 jan 2007 17:07
Locatie: Volendam
Ontvangen bedankjes: 3 keren
Contacteer:

citaat knop word misbruikt

Bericht door create » 17 aug 2009 22:55

Heej allen.

Op mijn forum zijn er veel mensen die de citeerkop te pas en te onpas gebruiken. Je zou haast zeggen misbruiken. maar goed van mij mogen ze quoten maar niet lappen tekst citeren. Kan ik op een of andere manier dit beperken.

bijv citeerknop uitschakelen maar dat ze wel kunnen quoten als ze de bbcode gebruiken (naast Code en List bij antwoorden van een vraag)

Of iemand heeft een ander idee graag.

Ik hoor het wel

gr Create


Auteur
create
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 4
Berichten: 146
Lid geworden op: 12 jan 2007 17:07
Locatie: Volendam
Ontvangen bedankjes: 3 keren
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door create » 20 aug 2009 19:38

Misschien een idee maar de citeer knop om wisselen voor een reageer knop is dat wat?

hoor het wel

Create

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door Rotsblok » 20 aug 2009 20:03

hmm misschien een soort teken teller (karakters) en dat hij hem afkort als het te veel is dan ingesteld..

dat is het enigste wat werkt want als je er reageer knop van maakt dan kunnen ze als nog quoteren...en dan kom je in een soort van loep terecht..
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Neo
Berichten in topic: 1
Berichten: 1178
Lid geworden op: 25 dec 2006 01:16
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door Neo » 20 aug 2009 20:06

Je kunt miscchien in het beheerderspaneel de hoeveelheid van het citeren instellen.
Die staat normaal op 0 waardoor je citaat op citaat kunt doen.Als je deze eens instelt op 1 krijg je geen grote lappen text.

Ga naar het beheerderspaneel:
- Algemeen
- Berichteninstellingen
- Maximum aantal in elkaar geplaatste citaten bericht: "pas deze aan"


Auteur
create
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 4
Berichten: 146
Lid geworden op: 12 jan 2007 17:07
Locatie: Volendam
Ontvangen bedankjes: 3 keren
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door create » 20 aug 2009 20:11

Thanks beide, ik heb nu in ieder geval het op 1 ingesteld.

Maar even wat Rotsblok zegt, dat maakt toch niet uit als de citeer knop door een reageer knop vervangen is en (ook de functie ervan natuurlijk) kunnen ze toch niet quoten! Dan alleen nog in de bb-code serie.

Alvast bedankt

Create

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door Rotsblok » 20 aug 2009 20:29

create schreef:Thanks beide, ik heb nu in ieder geval het op 1 ingesteld.

Maar even wat Rotsblok zegt, dat maakt toch niet uit als de citeer knop door een reageer knop vervangen is en (ook de functie ervan natuurlijk) kunnen ze toch niet quoten! Dan alleen nog in de bb-code serie.

Alvast bedankt

Create
En wat nou als ik de citeer knop in posting gebruik? Oftewel onder het scherm waar je het antwoord gaat schrijven? Die stuurt mij weer door naar het antwoordt scherm.. lekker gebruikersvriendelijk...
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Auteur
create
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 4
Berichten: 146
Lid geworden op: 12 jan 2007 17:07
Locatie: Volendam
Ontvangen bedankjes: 3 keren
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door create » 04 sep 2009 08:21

Sorry Heren maar na 10 keer het boeven staande bericht gelezen te hebben. Ben ik er nog niet uit.

Volgens mij is een van de eerste opties om een karakter (teken telelr) de beste oplossing, kan iemand mij in de juiste richting duwen?

alvast bedankt weer

gr Create

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 3
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: citaat knop word misbruikt

Bericht door Rotsblok » 22 jun 2017 12:39

NoQuote in Last Post
Disables the function of quoting the last post.
Hiding the quote button in the last post.
http://www.phpbb.com/mods/db/index.php? ... ib_id=3231

Quote Remover
This MOD automatically removes quotes that are nested deeper than allowed by the ACP setting (default 3), instead of giving an error.
http://www.phpbb.com/mods/db/index.php? ... ib_id=6015

iig dit heb ik kunnen vinden wat misschien handig is...
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gesloten