Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Gebruikers zijn weg naar back-up terug zetten

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten
Gebruikersavatar

Auteur
joept
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2009 18:55
Contacteer:

Gebruikers zijn weg naar back-up terug zetten

Bericht door joept » 08 aug 2009 19:40

Hoi,

Ik heb een back-up terug gezet, van phpBB zelf, deze back-up is dus minder goed, ik ga ook nog de back-up terug zetten van phpMyAdmin. De back-up van phpBB zet wel het lay-out terug en dergelijken, maar de gebruikers en de onderwerpen en de berichten zijn niet terug gezet.
Ik heb de buffer al geleegd, maar dat helpt niet!
Iemand een oplossing?

Joep

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Gebruikers zijn weg naar back-up terug zetten

Bericht door Rotsblok » 08 aug 2009 19:43

De back-up functie van phpBB moet je niet gebruiken.. Deze werkt niet zoals men wilt aangezien die niet correct back-ups kan nemen.
Probeer eerst eens de back-up van phpmyadmin te gebruiken ipv de back-up van de back-up-functie van phpBB.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Auteur
joept
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 2
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2009 18:55
Contacteer:

Re: Gebruikers zijn weg naar back-up terug zetten

Bericht door joept » 22 jun 2017 12:38

Het nodige ging mis gister, maar de problemen zijn helemaal opgelost. Het forum: http://dogsforum.nl/forum werkt weer prima, ik probeerde een back-up terug te zetten op het forum: http://maaike.myblogsite.nl
Maar dat werkte toch niet goed.

Ik had al zo vaak geprobeerd te updaten maar iedere keer kwamen vanaf het 18e bestand de dingen terecht in mislukte overdrachten, omdat ik het zo vaak had geprobeerd werkte het forum nu helemaal niet meer.
Uiteindelijk bleek dat de 100MB ruimte die er was dat het vol zat, en daardoor kon ik niet updaten. kevin heeft even flink de bezem door de FTP gehaald en nu werkt alles weer!

Joep

Gesloten