Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Host

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten

Auteur
raimond
Berichten in topic: 1
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2006 18:45
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

Host

Bericht door raimond » 22 jun 2017 12:35

beste

ik heb mijn probleem van de fatal error melding eens voor gelegd aan mijn host (nettuning)
dat als antwoord gekregen.

03-11-2009 18:06 - SUPPORT DEPT

Is de cache folder van een forum niet gewoon om het forum sneller te laten lopen en zet het forum daar veel opgehaalde bestanden in die bijna niet veranderen?.
De cache folder ziet er naar mijn inziens prima uit. Maar waarom het forum het niet doet als die cache folder vol loopt op 1 of andere manier heb ik geen idee van. Ik zou het toch even bij phpbb support zelf aanmelden. Misschien heb je wel een bug gevonden, phpbb3 is nog vrij nieuw namelijk. Ik weet de requirements niet zo 1 2 3, maar misschien is phpbb3 wel gebaseerd op de nieuwste software (apache, php, mysql, etc).
Ik kan niets geks vinden en het probleem trad pas op na de installatie van phpbb3 dus lijkt het me iets van phpbb3.

Support voor 3rd party software zelf geven we niet daar moeten de klanten bij support van het software pakket zelf zijn, tenzij het om een instelling van onze software (apache, php, mysql, etc) gaat.


---
NTG-Support
mvg raimond
Laatst gewijzigd door satshow op 11 mar 2009 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst

Gesloten