Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

PM probleem

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.

Auteur
moviereleases
Berichten in topic: 9
Berichten: 137
Lid geworden op: 14 feb 2008 11:48
Locatie: westerbork
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door moviereleases » 30 jul 2008 10:40

goedemorgen

frans hoef je geen mail te sturen want dan kan je wachten tot je een ons weegt want andwoordt krijg ik niet van hem
en vooral niet op stattrek guide want daar heb ik 1 keer een vraag in het nederlands gedaan omdat ik wist dat er moderators waren die nederlands zijn maar heb het 1 keer en nooit weer de hele moderator-team en de admins heb ik over mij heen gehad
dat ik de vraag in het engels moest doen en niet in het nederlands dus daar kwam een slot op

daarom ben ik hier na toe gegaan

maar een nail sturen naar frans is voor mij helaas geen optie hoe jammer ik het ook vindt


xam
Berichten in topic: 1
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:24

Re: PM probleem

Bericht door xam » 01 aug 2008 00:52

Het probleem zit hem niet in de mod van frans deze heb ik ook geinstalleerd en hij functioneerd perfect. ook leverd het geen problemen op met het sturen van een PB naar een persoon of groep.
Ik ben het niet met je eens dat de mensen op STG niet reageren op een verzoek om hulp.
wel licht het voor de hand dat ze het niet op prijs stellen dat je in het nederlands daar je vraag steld.
zoals je zelf al vernomen zal hebben kan je in de meeste gevallen door het doornemen van vragen en reacties van mensen die problemen met een mod of forum hebben je eigen problemen oplossen.
Er zijn op dat forum mensen actief van alle uithoeken van de wereld als die allemaal in hun eigen taal gaan comuniceren word het 1 groot rommeltje.
Als je de auteur van een mod daar aanspreekt kan je in de meeste gevallen wel een reactie verwachten.
echter zijn ze vaak met meerdere projecten tegelijk bezig en zal de aandacht dus verdeeld moeten worden en zal je dus geduld moeten hebben.
Vaak is het ook nog zo dat de mods die daar aanwezig zijn ook op phpbb.com aangemeld zijn dus ook daar moet de auteur ondersteuning bieden.
Dus gewoon geduld hebben en de regels van het forum respecteren dan komt vanzelf de reactie.


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 5
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door Raimon » 01 aug 2008 02:06

Het lijkt me ook sterk dat het aan die MOD ligt, welke MODs heb je anders op je forum geïnstalleerd allemaal ?
Ik denk persoonlijk dat je de fout moet gaan zoeken in includes/ucp/pm_compose.php , maar het is moeilijk zo te zeggen waar de fout kan liggen.
Heb je eventueel een test accountend , zodat we eens een kijkje dichterbij kunnen kijken ?
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/


T3KN0B0Y
Berichten in topic: 2
Berichten: 122
Lid geworden op: 17 mei 2008 19:54
Locatie: Heerenveen

Re: PM probleem

Bericht door T3KN0B0Y » 01 aug 2008 06:58

Probeer eens een schone includes/ucp/ucp_pm_compose.php en functions_privmsg.php. Kijk of ie dan wel werkt.


Auteur
moviereleases
Berichten in topic: 9
Berichten: 137
Lid geworden op: 14 feb 2008 11:48
Locatie: westerbork
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door moviereleases » 01 aug 2008 09:10

Raimon ik heb je een pm gestuurt met acount gegevens..

ik hoop dat je het probleem kunt oplossen

Vriendelijke Groet

Gerard


Auteur
moviereleases
Berichten in topic: 9
Berichten: 137
Lid geworden op: 14 feb 2008 11:48
Locatie: westerbork
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door moviereleases » 01 aug 2008 19:50

Wij hebben het voor elkaar de pm doet het weer

het lag aan de notify mod

Ik wil iedereen bedanken die heeft meegedacht om dit probleem op te lossen

bedankt allemaal


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 5
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door Raimon » 01 aug 2008 20:22

En wat heb je gedaan om het op te lossen dan eigenlijk?
Wellicht dat andere gebruikers er nog wat aan hebben in de toekomst :)
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/


Auteur
moviereleases
Berichten in topic: 9
Berichten: 137
Lid geworden op: 14 feb 2008 11:48
Locatie: westerbork
Contacteer:

Re: PM probleem

Bericht door moviereleases » 22 jun 2017 12:27

we zijn met een schone lijn begonnen en langzaam alles wat met de pm had te maken toegevoegd
en zo kwam de fout te voor schijn

Dus een beetje T3KN0B0Y zijn idee [nog bedanktt]

Gesloten