Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Permissie hulp gevraagt

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gesloten

Auteur
Michel-nl
Berichten in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2007 12:38
Contacteer:

Permissie hulp gevraagt

Bericht door Michel-nl » 22 jun 2017 12:21

zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar iemand die voor mij het permissie verhaal kan goed maken.
ik heb dus phpbb3 geinstalleerd en er ook een gewenste stijl geinstalleerd en ben zelf al bezig geweest met de forums te plaatsen.

maar telkens kwam ik met verschillende stijlen tot de ontdekking dat ik het permissie verhaal niet rond krijg,dat is dus de knoppen om topics te kunnen maken missen enz..
nu heb ik alle forums weer verwijderd en heb weer een leeg forum,dus het kan weer volledig opnieuw gedaan worden.

dit is mijn bestaande nuke forum waar de categorieen en forums op staan die dus ook op het nieuwe zouden moeten komen.
http://www.digitalefotoforum.nl/modules.php?name=Forums

en dit is het nieuwe phpbb forum.
http://www.digitalefotoforum.nl/phpbb3/index.php

wie kan en wil voor mij het forum klaar maken?

Gesloten