Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Probleem met inloggen via FTP-server

De ondersteuning voor de phpBB 3.0.X serie is beëindigd, aangeraden word om te upgraden naar de meest recente versie. Dit forum dient alleen nog als archief.
Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Probleem met inloggen via FTP-server

Bericht door Munthunter » 01 nov 2011 10:20

Hoi Louis,

Een zeer wijs besluit.

Mijn site en dus ook het forum, wordt gehost door Hosting2Go €28,56 per jaar! Ik ben zeer tevreden over hen. Met name de helpdesk heb ik al diverse keren benaderd en binnen een half uur heb ik een antwoord, of helpen ze je zelfs op weg.

Het is qua kosten een interessante hoster, maar ook voor wat je er voor krijgt. Ik heb nog geen problemen ondervonden met het uitvallen van mijn site. Wat mij betreft een aanrader dus! Webruimte (2500 mb) en 30 GB dataverkeer is ruim voldoende om er een forum en andere (zwaardere) zaken op te draaien.

Groot voordeel (voor mij) is dat het Nederlands is en je bij eventuele problemen in het Nederlands kunt discussiëren met de helpdesk.

Hoop dat ik je wat verder heb kunnen helpen.

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 2
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Probleem met inloggen via FTP-server

Bericht door Rotsblok » 01 nov 2011 12:17

Laten we nu maar weer ophouden met de reclame praatjes, voortaan volstaat een google linkje ook wel hoor :P

zoals zo google ff
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 5
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Probleem met inloggen via FTP-server

Bericht door Munthunter » 01 nov 2011 14:10

Excusses, je hebt helemaal gelijk!

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.


Auteur
Sailor09
Berichten in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2011 00:59

Re: Probleem met inloggen via FTP-server

Bericht door Sailor09 » 02 nov 2011 02:30

Misschien mag het niet wat tips geven, maar ik ben er wel blij mee. Google had ik ook wel bekeken, maar daar zie je door de bomen het bos niet meer.
Er zijn 3 tips gegeven (ik noem het gebruikerservaringen in plaats van reklamepraatjes) en ik loop ze allemaal na.
De uiteindelijke keuze is aan mij om te kiezen waar we gaan hosten.
Dank daarvoor.
Groet,
Louis

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 2
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Probleem met inloggen via FTP-server

Bericht door Rotsblok » 03 nov 2011 14:37

voor gebruikerservaringen kan je ook altijd hier kijken http://www.webhostingtalk.nl deze mensen helpen je graag met alle vragen aangaande webhosting.

En louis, ik kan je vertellen dat na bericht 8002834 je die gebruikerservaringen gaat zien als reklamepraatjes, ze hadden je ook namelijk op de zoekfunctie kunnen wijzen (er zijn namelijk al genoeg berichten over webhosting).
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

Gesloten