Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Gratis onbeperkt forum?

Lekker onder uit gezakt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben, Ideale plek om eens lekker te discussiëren over het gewone leven.
Plaats reactie

Auteur
Maxarrow
Berichten in topic: 3
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 20:28

Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Maxarrow » 26 jul 2011 20:46

Hallo,

Sorry dat ik voor sommigen nu als een noob over kom, maar phpBB3 is niet mijn specialiteit, en zeker niet op het gebied van het geen dat ik wil bereiken..
Ik wil een forum in phpBB3 stijl met een eigen configuratie. Dus dat ik een klok, kalender, verjaardagen teller, et cetera kan instellen en op de juiste plek kan zetten. Dus eigenlijk dat ik alles kan maken zoals ik dat wil.
Nu heb ik gehoord dat dat alleen mogelijk is als je een pakket van phpBBservice.nl download, en die op een betaald domein zet. Is het misschien mogelijk dat ik dit alles kan zonder iets te hoeven betalen?

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Rotsblok » 26 jul 2011 20:59

Ten EersteL Als nieuwe gebruiker op het forum hier, moeten eerst je berichten goedgekeurd worden, dus 2 keer hetzelfde plaatsten heeft totaal geen zin.

Wat je vraag betreft, het is meestal wel aan te bevelen om voor je domein te betalen. Wij kunnen en zullen dit niet voor je regelen. Wij leveren alleen hulp bij phpBB3 forum software, wij onderhouden geen websites of fora behalve die van ons zelf op phpbbservice.nl

Er zijn wel een aantal goedkope hosts (mensen die domeinen verkopen inclusief een stukje schijf) maar dat zal je toch zelf even moeten zoeken.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


bennybernaer
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:41
Naam: Benny
Locatie: Antwerpen
Verstuurde bedankjes: 9 keren
Ontvangen bedankjes: 9 keren
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door bennybernaer » 26 jul 2011 23:43

Ik weet niet of het toegelaten is om reclame te maken maar ik ben zelf bij bij http://www.phpbbhost.nl. En heb daar een Premium forum hosting pakket. Het is niet gratis maar als je deze zou nemen staat er ineens al een phpbbforum (recentste versie) op je server geinstaleerd. Deze kan je dan ook naar believen aanpassen, je hebt 500mb aan webruimte en kan deze ook steeds uitbreiden. Ik geloof dat je iets betaald van een 50euro/jaar
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...



Vind phpBBservice.nl leuk op Facebook.
| buy me a beer

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 1
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Munthunter » 27 jul 2011 09:53

Hey Maxarrow,

Van harte welkom hier :)

Ik zelf host mijn domein bij http://www.hosting2go.nl en ben meer dan dik tevreden. Snelle helpdesk (niet onbelangrijk) maar ook goedkoop en valt bijna nooit uit.

Gr. Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.


Auteur
Maxarrow
Berichten in topic: 3
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 20:28

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Maxarrow » 27 jul 2011 12:32

Bedankt voor de reacties allemaal! Maar is het ook mogelijk om het op een onbetaald domein te zetten? Of is die mogelijkheid uitgesloten?

@Rotsblok, sorry. Ik wist niet dat je mijn berichten moest goedkeuren en dat ze verplaatst werden. Ik ben niet helderziend, en weet niet dat hij ineens in het café staat. Een plaats die ik voor dit bericht ook niet had verwacht.
Ik dacht dat ik iets fout deed of dat er iets fout ging bij het forum, waardoor mijn bericht niet zichtbaar was of niet goed is geplaatst.


Neo
Berichten in topic: 1
Berichten: 1178
Lid geworden op: 25 dec 2006 01:16
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Neo » 27 jul 2011 12:47

Maxarrow schreef: Maar is het ook mogelijk om het op een onbetaald domein te zetten? Of is die mogelijkheid uitgesloten?.
Nee


Fluring Lifes
Berichten in topic: 1
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:39
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Fluring Lifes » 27 jul 2011 17:25

Wat is het onderwerp van het forum wat je wilt beginnen?


Auteur
Maxarrow
Berichten in topic: 3
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 20:28

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door Maxarrow » 22 jun 2017 12:39

Fluring Lifes schreef:Wat is het onderwerp van het forum wat je wilt beginnen?
Alles omtrent de Televisie.
Dus TV-programma's, -zenders, et cetera.


nl1sms
Berichten in topic: 1
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2008 16:22
Ontvangen bedankjes: 2 keren
Contacteer:

Re: Gratis onbeperkt forum?

Bericht door nl1sms » 26 jun 2017 20:00

Ik ben zelf een kleine 12 jaar geleden begonnen op een gratis amerikaanse hoster. Trage verbinding. Hoop downtime en email kan je niet goed instellen. Ik raad je dus absoluut een betaalde host met domein aan. Ik vond die stap toendertijd heel spannend en eng. Nu ben ik zo blij dat ik het gedaan heb. Er zijn nog steeds gratis hosters te vinden waar je phpbb op kunt installeren. Zoek en gij zult vinden. Maar geloof me een betaalde host is zo veel beter. Kijk eens op watsnel.nl heb je voor 25 euro in het jaar een website.

Plaats reactie