Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

munthunter

Lekker onder uit gezakt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben, Ideale plek om eens lekker te discussiëren over het gewone leven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Auteur
janwitloof
Berichten in topic: 1
Berichten: 0
Lid geworden op: 09 dec 2010 18:08
Locatie: houwaart,belgie

munthunter

Bericht door janwitloof » 09 dec 2010 18:34

Goedenavond, ik ben nieuw hier op dit forum en het is nog een beetje kijken en zoeken.Ik denk niet dat deze
vraag hier past,maar moet ze toch ergens stellen.Ben toevallig de naam Munthunter tegen gekomen op dit forum.
En die persoon schreef bezoek ook eens het forum .Munthunter.nl ,wel dat klonk mij als muziek in de oren.
U moet weten dat ik weken geleden mij heb ingeschreven in dat forum,maar er helaas geen gebruik kan van maken.
Ik heb mij gerigistreed en de moderator ,en forum gingen dat goedkeuren,en en bevestiginsmail sturen wat tot
op heden nog steeds niet is gebeurt.Wat is hier aan de hand,ik stel deze vraag nu omdat ik deze naam nu toevallig
tegen kom.Wie kan mij hierbij helpen.sorry voor deze vervelende vraag,maar moest ze ergens stellen .
Dank voor jullie begrip ;)

Gebruikersavatar

Munthunter
Donateur
Donateur
Berichten in topic: 1
Berichten: 798
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:33
Locatie: Laarbeek
Contacteer:

Re: munthunter

Bericht door Munthunter » 22 jun 2017 11:02

Beste Jan,

Aangezien ik de beheerder ben van Hét Munten en Bankbiljetten Forum en via Raimon (beheerder van dit forum) ge-attendeerd werd op jou vraag, hier mijn antwoord op je vragen.

Wanneer je je registreert op Hét Munten en Bankbiljetten Forum ► http://forum.munthunter.nl kun je direct op het forum. Ik hoef als beheerder geen leden toe te wijzen of te activeren. Ondanks dat dit een behoorlijk veiligheidsrisico is, heb ik nog weinig problemen hier van ondervonden. Maar voor jou houdt dit in dat je dus gewoon kan registreren en direct in kan loggen op het forum.

Ik heb in de ledenlijst gekeken en ik zie je naam 'janwitloof' niet staan, ik denk dan ook dat er tijdens de registratie iets is mis gegaan. Ik heb zelf nog even gekeken naar het registreren en dit getest, Ik krijg dan het volgende scherm te zien.
Afbeelding

Dus je kunt gewoon inloggen na registreren.

Ik raad je dan ook aan om je nogmaals te registreren op http://forum.munthunter.nl en mocht dat niet lukken, dan kun je altijd even contact met mij opnemen op: info@munthunter.nl

Ik ga er van uit dat het allemaal moet lukken en dat je eerste registratie om een of andere redenen verkeerd is gegaan.

Vriendelijke groeten,

Jeroen
Afbeelding
Klik op het logo om naar Hét Munten en Bankbiljetten Forum te gaan.

Plaats reactie