Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

keywords

Lekker onder uit gezakt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben, Ideale plek om eens lekker te discussiëren over het gewone leven.
Plaats reactie

Auteur
sneaky
Berichten in topic: 2
Berichten: 146
Lid geworden op: 03 nov 2007 14:41

keywords

Bericht door sneaky » 12 mar 2008 22:11

Hallo,
Graag hoor ik jullie mening.

Mijn forum gaat voornamelijk over divere hobbys.
Nu heb ik via google adwords een kleine 625 keywords eruit gehaald.
Wanneer ik graag wil dat deze woorden hun effect gaan hebben... kan ik deze dan het beste in mn;

<meta name="keywords" content= ... /> plaatsen...?
Of gewoon een topic plaatsen met deze woorden erin? [wel wat erg veel woordjes voor een topic :mrgreen: ]
Of een aparte html pagina maken, met deze woorden erin?

Nu zeggen ze daar;

Code: Selecteer alles

Belangrijk: we kunnen niet garanderen dat de prestaties van uw account door deze zoekwoorden worden verbeterd. We behouden het recht voor om zoekwoorden die u toevoegt, af te keuren. U bent verantwoordelijk voor de zoekwoorden die u selecteert en u dient ervoor te zorgen dat met het gebruik van de zoekwoorden geen van toepassing zijnde wetgeving wordt geschonden.


Auteur
sneaky
Berichten in topic: 2
Berichten: 146
Lid geworden op: 03 nov 2007 14:41

Re: keywords

Bericht door sneaky » 16 mar 2008 22:02

iemand?

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 1
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: keywords

Bericht door Rotsblok » 16 mar 2008 22:21

Ik denk dat het niet echt heel veel zin heeft om 600+ keywords te gaan neerzetten. Waarom niet omdat het geen enkele zin heeft. Een paar belangrijke zijn belangrijk meer niet. google zal heus wel je site indexen en plaatsen op de plek waar je komt. Je site bevat al die keywords in verschillende berichten dus in feite plaats je ze dan dubbel en google heeft er dan niet echt veel aan... aangezien ze ook die 600+ keywords hebben geleverd voor je site.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: keywords

Bericht door Raimon » 22 jun 2017 12:23

Onthou ook eens goed dat je eens de voorwaarden van Google inc. mag gaan lezen.
En ook keywords zijn allang erg dood bij google en veel zoekmachines, het is leuk maar het levert niks extras op voor je forum.
Als je gebruikers wilt hebben, zla je reclame nodig hebben, en iets speciaals, unieks , goeds , moeten bieden aan gebruikers, zodat ze terug komen , en denken die goede site.
En als je je site met 600 keywords door een meta valiator haald , zal je zeker worden afgekeurd.
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/

Plaats reactie