Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

[Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Archief

Auteur
Mark`
Berichten in topic: 4
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 aug 2009 18:59

[Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Mark` » 07 aug 2009 19:08

Hey,
ik zoek een bbcode waarbij je je een tekst hebt waar je op klikt en dan inhoud ziet.. (geen toon of hide knop dus)


Neo
Berichten in topic: 1
Berichten: 1178
Lid geworden op: 25 dec 2006 01:16
Contacteer:

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Neo » 08 aug 2009 14:55

Ik denk dat je de spoiler bedoeld!

BBCode gebruik:

Code: Selecteer alles

[spoiler]{TEXT}[/spoiler]
HTML vervanging:

Code: Selecteer alles

<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle"><b>Spoiler:</b> <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Verberg'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Toon'; }" /></div><div class="quotecontent"><div style="display: none;">{TEXT}</div></div></div>

Help regel:

Code: Selecteer alles

Een spoiler gebruik je voor het verbergen van tekst, omdat er een verrassing onder staat (bijvoorbeeld de plot van een film). Deze spoiler is speciaal in het Nederlands.


Auteur
Mark`
Berichten in topic: 4
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 aug 2009 18:59

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Mark` » 08 aug 2009 14:56

Nee, ik bedoel gewoon een hide code.. Dat bijvoorbeeld de tekst is:
foto van mij
hierdefoto
Dat je dan op foto van mij klikt..:O

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 4
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Rotsblok » 08 aug 2009 16:45

Mark` schreef:Nee, ik bedoel gewoon een hide code.. Dat bijvoorbeeld de tekst is:
foto van mij
hierdefoto
Dat je dan op foto van mij klikt..:O
je bedoelt de simple hide mod https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic ... ide#p18620 Je hebt namelijk niet een hide bbcode (los staand)
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Auteur
Mark`
Berichten in topic: 4
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 aug 2009 18:59

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Mark` » 08 aug 2009 17:23

Rotsblok schreef:
Mark` schreef:Nee, ik bedoel gewoon een hide code.. Dat bijvoorbeeld de tekst is:
foto van mij
hierdefoto
Dat je dan op foto van mij klikt..:O
je bedoelt de simple hide mod https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic ... ide#p18620 Je hebt namelijk niet een hide bbcode (los staand)
Kan je als je op freehostia.com hebt dat toevoegen? (Forum zelf online gezet met vriend)

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 4
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Rotsblok » 08 aug 2009 17:28

Mark` schreef:
Rotsblok schreef:
Mark` schreef:Nee, ik bedoel gewoon een hide code.. Dat bijvoorbeeld de tekst is:
foto van mij
hierdefoto
Dat je dan op foto van mij klikt..:O
je bedoelt de simple hide mod https://phpbbservice.nl/forum/viewtopic ... ide#p18620 Je hebt namelijk niet een hide bbcode (los staand)
Kan je als je op freehostia.com hebt dat toevoegen? (Forum zelf online gezet met vriend)
als je de ftp gegevens hebt wel.
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Auteur
Mark`
Berichten in topic: 4
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 aug 2009 18:59

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Mark` » 08 aug 2009 18:28

Waar staan die? :ugeek:

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 4
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door Rotsblok » 08 aug 2009 18:46

Mark` schreef:Waar staan die? :ugeek:
Hmmm die heb je gekregen van je host...

Maar gezien je vragen denk ik dat je een andere host moet gaan zoeken omdit er op te kunnen zetten
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


satshow
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 620
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:57
Naam: Fred
Verstuurde bedankjes: 3 keren
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door satshow » 08 aug 2009 18:56

Je hebt zeker deze hosting http://freehostia.com/free-chocolate.html
Die gratis optie, is leuk om mee te spelen en kijken hoe het werkt.
Wil je echt een forum draaien dan zou ik op zoek gaan naar een andere hoster met goede ondersteuning ed.
Alleen dat kost wel wat.
Afbeelding


bfw30
Berichten in topic: 1
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 jul 2009 12:57

Re: [Gezocht]Hide code[/GEZOCHT]

Bericht door bfw30 » 08 aug 2009 21:40

Ja, ik regel dat.
Maar waar moet ik het toevoegen? Daar heb ik met alle andere mods (zoals een announcement centre ook problemen mee)

Gesloten