Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Eigen "Custom" BBCodes

Archief

Auteur
Kevin
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 3
Berichten: 3559
Lid geworden op: 03 nov 2007 20:36
Verstuurde bedankjes: 5 keren
Ontvangen bedankjes: 8 keren
Contacteer:

Eigen "Custom" BBCodes

Bericht door Kevin » 30 dec 2007 17:23

Hoi iedereen,

Aangezien de BBCodes die je zelf kan aanmaken een veel voorkomend iets is, hebben we besloten voor het gemak een algemene plaats er voor te maken.

Hoe kan je de BBCodes zelf toevoegen?
Heel erg makkelijk meld je aan in je beheerderspaneel, klik op het tabblad berichten en klik dan rechts op Voeg nieuwe BBCodes toe.
Je kan nu BBCodes toevoegen met "BBCode gebruik" en "HTML vervanging"

Heb jij ook nog meer BBCodes? , plaats het hier en deel het met de mede mens, wellicht is het handig voor andere gebruikers :).
Met vriendelijke groeten,
Kevin.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden over onze service?
Dan zouden wij het op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Afbeelding.

Winnaar in de phpBB.nl awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA


ictboy
Berichten in topic: 1
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 okt 2007 16:31
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door ictboy » 17 jan 2008 21:30

123video.nl

Beschijving: Wil je gebruikers van je forum filmpjes van 123video.nl laten posten. Dan kun je deze makelijke BBcode gebruiken.

TIP:Bij instellingen staat ''Geef weer op de berichtpagina". Als dat doet, kan iedereen er gebruik van maken.

Manier 1:

BBcode Gebruik:

Code: Selecteer alles

[123video]{NUMBER}[/123video]
HTML Vervanging:

Code: Selecteer alles

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="420" height="339"><param name="movie" value="http://www.123video.nl/123video_share.swf?mediaSrc={NUMBER}" /><param name="quality" value="high" /><embed src="http://www.123video.nl/123video_share.swf?mediaSrc={NUMBER}" quality="high" width="420" height="339" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></object>
Help regel tekst

Code: Selecteer alles

[123video]Hier de code die achter MovieID=200839 staat[/123video]

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 9
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door Rotsblok » 20 feb 2008 23:44

Spoiler
[h3]gebruik[/h3]

Code: Selecteer alles

[spoiler]{TEXT}[/spoiler]
[h3]vervangende html[/h3]

Code: Selecteer alles

<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle"><b>Spoiler:</b> <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = '';        this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div style="display: none;">{TEXT}</div></div></div>
[h3]beschrijving[/h3]

Code: Selecteer alles

[spoiler]verbergt je tekst[/spoiler]
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


Sander
Berichten in topic: 2
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 dec 2007 12:36
Locatie: Tiel
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door Sander » 27 feb 2008 10:50

Ik ben al een tijd op zoek naar een BBcode voor filmpjes op http://www.blip.tv waarom? omdat het gewoon betere kwaliteit levert en niet zo bagger is als bijvoorbeeld YouTube. Heeft iemand een BBcode van blip.tv?


tiff
Berichten in topic: 3
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 feb 2008 11:47

Re: Eigen BBCodes

Bericht door tiff » 27 feb 2008 21:15

ligt het aan mij of doet die youtube code het helemaal niet ikheb hem net geprobeerd en bij bbcodes toe gevoegd eigenlijk precies wat hier staat maar tog doet ie het niet ??

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 9
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door Rotsblok » 27 feb 2008 21:30

welke die van de volledige url of van alleen de code?
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


dome
Berichten in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2008 23:00
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door dome » 28 feb 2008 23:09

Ook ik heb alle opties geprobeerd Volledige URL,Alleen de video ID, maar zie niets wat lijkt op een youtube schermpje alleen de tekst die ik in heb gegeven. BBCode ingevoerd met en zonder het html gedeelte maar ik krijg hem niet aan de praat :cry:

mijn forum is een phpbb 3.0 versie, te bekijken op http://www.chat2cam.nl/forum/index.php dus hoop dat ik gewoon wat verkeerds doe en iemand me op weg kan helpen in dit toch zeer gewilde stukje toevoeging.

Groetjes Dome
Read between the lines, no words just vibrations.

Gebruikersavatar

Rotsblok
Berichten in topic: 9
Berichten: 1639
Lid geworden op: 17 aug 2007 22:17
Locatie: Breezand
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door Rotsblok » 28 feb 2008 23:14

dome schreef:Ook ik heb alle opties geprobeerd Volledige URL,Alleen de video ID, maar zie niets wat lijkt op een youtube schermpje alleen de tekst die ik in heb gegeven. BBCode ingevoerd met en zonder het html gedeelte maar ik krijg hem niet aan de praat :cry:

mijn forum is een phpbb 3.0 versie, te bekijken op http://www.chat2cam.nl/forum/index.php dus hoop dat ik gewoon wat verkeerds doe en iemand me op weg kan helpen in dit toch zeer gewilde stukje toevoeging.

Groetjes Dome

Bij mij werkt de videoID wel. Wees er zeker van dat bij de html gedeelte geen spaties staan voor de code (het moet als ware 1 lange regel zijn) dus ook geen enters na iedere regel. Anders als alles nietlukt kan je je gegevens wel ff per privébericht sturen dan zal ik even kijken voor je
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich

What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42


dome
Berichten in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2008 23:00
Contacteer:

Re: Eigen BBCodes

Bericht door dome » 29 feb 2008 00:10

Mijn dank is groot ik ga morgen ernaar kijken, thnx so far.
Read between the lines, no words just vibrations.


tiff
Berichten in topic: 3
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 feb 2008 11:47

Re: Eigen BBCodes

Bericht door tiff » 29 feb 2008 09:41

Rotsblok dus die HTLM vertaling moet helemaal aan elkaar??
ik dacht dat hij al aan elkaar stond..??

ik ga even proberen

Gesloten