Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
N
ik post mijn probleem hier ook maar.... ik heb gisteren geupdate van 3.1.4 naar 3.1.5.

Installatie is uiteindelijk helemaal goed gegaan en afgerond. Echter als ik nu inlog en een bericht wil plaatsen of wil zoeken in berichten krijg ik een wit scherm,

Wat heb ik al geprobeerd:

complete vendor map geupload van 3.1.5 compleet pakket.
cache map volledig verwijderd

het schijnt allemaal niet te helpen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
R
Dat is zeer vervelend om te horen, staat er in je foutenlogboek van je hosting (meestal in het controlepaneel van je webhosting) iets over een foutmelding dat de witte pagina veroorzaakt?

Een andere optie is nog om de debug in te schakelen van phpBB, daarvoor verwijder je alle comment regels van de debug in het config.php bestand, met deze manier moet een foutmelding te zien worden op de witte pagina.

Dus je veranderd dit;

// @debug

Naar

@debug

Zie je nu een foutmelding op de witte pagina?
N
met debug aan zag ik helemaal niets.

Maar het is opgelost. Kennelijk is er met ftp het e.e.a. fout gegaan want ik had een hoop bestanden waaronder posting.php die 0 bytes groot waren. Hoe dit is ontstaan is mij een raadsel. Ik heb deze bestanden opnieuw geupload en het werkt als een trein. Ik gebruik filezilla, nooit problemen mee gehad tot nu......
L
nl1sms schreef:met debug aan zag ik helemaal niets.

Maar het is opgelost. Kennelijk is er met ftp het e.e.a. fout gegaan want ik had een hoop bestanden waaronder posting.php die 0 bytes groot waren. Hoe dit is ontstaan is mij een raadsel. Ik heb deze bestanden opnieuw geupload en het werkt als een trein. Ik gebruik filezilla, nooit problemen mee gehad tot nu......
Heb je de bestanden wel bewerkt met een programma als Notepad++?