Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
B
Ik heb enkele maanden geleden mijn 3.1.0 testforum aangemaakt en hier zijn ook al enkele berichten op geplaatst.
Vandaag is dat forum dus online geplaatst voor het grote publiek.
Maar nu zouden alle berichten die eerder zijn gepost op datum van vandaag moeten te komen staan.
Hoe krijg je dit voor elkaar?
R
Standaard is dit mogelijk, enigste manier om dat te doen is ze aan te passen in database.
Echter dan moet je weten vanaf welke datum de onderwerpen/berichten zijn die aangepast moeten worden. Dan zou je dat via een querie kunnen doen in je databaseprogramma.

Maar waarom wil je dit veranderen?
B
Raimon schreef:Standaard is dit mogelijk, enigste manier om dat te doen is ze aan te passen in database.
Echter dan moet je weten vanaf welke datum de onderwerpen/berichten zijn die aangepast moeten worden. Dan zou je dat via een querie kunnen doen in je databaseprogramma.

Maar waarom wil je dit veranderen?
Omdat er in de Beta fase al berichten zijn geplaatst op 12 en 13 mei 2014 en het forum is opengesteld op 6 november.
Dus ik kreeg de vraag of de berichten die op 12 en 13 mei zijn geplaatst kunnen veranderd worden naar 6 november.
Het uur van plaatsing mag het zelfde blijven, alleen zou op de één of andere manier enkel de datum moeten veranderd worden, zonder dat de database overhoop ligt. En natuurlijk ook enkel en alleen maar de berichten van 12 en 13 mei. (het gaat om één en het zelfde lid).